onsdag 5 mars 2014

#typicalbecka

Jag åkte iväg själv till gymmet ikväll.
Under en övning så gjorde jag såklart bort mig. Jag körde en blandning av benböj och axelpress med 20 kilos stång (man gör först benböj och samtidigt som man reser sig upp så lyfter man upp stången ovanför huvudet)
Så en gång när jag böjde mig ner och precis skulle pressa upp stången igen så lyfter jag upp den med en smäll rätt under hakan och så tappar jag hela skiten.
Alla i närheten bara glodde och nån frågade hur det gick osv, och jag skrattade lite fånigt åt det.. Smärtan är ingen fara för min del för den tål jag mycket av haha, att göra bort sig är det värsta! Och storyn är värre än vad den låter kan jag lova er, svårt att få med alla detaljer här ;P

Det kändes ungefär lite så här... nästan.

Inga kommentarer: