onsdag 16 april 2014

GÖTEBORG

Jag och Charles ska resa ner till Göteborg nu i ett par dagar och bo hos hans kusin. På Lördag står vi i idol-kön!
Förra året blev idol en liten besvikelse för mig när jag fick veta att det inte är många som träffar den riktiga juryn. Nu vet jag hur allt går till och konkuransen är sjukt hård. Den så kallade ''för-juryn'' (juryn innan den riktiga juryn) rensar ut dom allra bästa personerna och dom allra sämsta. Därför så ser jag det här mest som en kul grej att göra och förväntar mig inte allt för mycket för jag vet att det finns många där ute som är så sjukt duktiga! Jag har ingen Witney Houston röst men jag har min egna stil.
Jag tror Charles har större chans att träffa riktiga juryn än vad jag har för han ska spela oseriös, och det är flera oseriösa än seriösa som går vidare till den riktiga juryn ;)

Förra året i Sundsvall...



2 kommentarer:

ellenlundis sa...

Lycka till ni två! :)
http://blogg.amelia.se/underbaraclara/

ellenlundis sa...

Ubs.. Fel länk >_<
http://finlandsgullet.wordpress.com/