söndag 7 september 2014

19 ÅR

Idag fyller jag hela 19 år och jag kan knappt fatta själv att jag bara har 1 år kvar som tonåring haha! Jag blev ''väckt'' på sängen för ett tag sen, eller jag vaknar alltid först av alla när jag fyller år så jag sitter bara i sängen och väntar på att dom ska komma in. Det är nått som sitter kvar i mig sen barndomen ;) haha! Nästa år har jag ju förmodligen redan flyttat hemifrån när jag fyller år...

Familjen och släkten ska såklart fira mig och så blir det en klassisk gofika tillsammans. Ser fram emot att få träffa alla! Senare ikväll så ska jag ut och äta på något ställe i Uppsala. Funderar ev på det nyöppnade ''pizza hut'' som verkar vara galet populärt just nu?

Och här står jag för exakt 1 år sen på min 18-årsdag! Inte så stor skillnad förutom att jag saknar mitt mörka hår då..

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Goa Becka! :D
http://finlandsgullet.wordpress.com/