söndag 7 september 2014

Lyckad födelsedag! Förutom grabben på Pizza hut...

Har fått en hel del nya grejer idag kan man säga. Har fått mest pengar som jag önskade mig, småsaker och sist men inte minst nya löparskor :D
Sen var jag och åt på Pizza hut, och jag tyckte sååå synd om killen som serverade för han var så nervös så han tappade ett stort glas vatten från sin bricka ner på bordet framför oss vid några tjejer så den ena tjejen blev helt genomblöt. Och han skämdes så fruktansvärt... Sen när han skulle plocka av våra tallrikar lite senare så skakade hans händer. Haha stackarn! Och salladen jag åt där var inte alls god. Den innehöll inte så mycket och smakade inget, men när han servitrisen frågade om maten smakade bra så sa jag inget om det. Han hade redan varit med om för mycket tyckte jag så kändes bara onödigt att klaga...

Senare så gick jag på gränby en snabbis också och jag hittade en hel del under den stunden!
Hittade bland annat en riktigt cool batman-tröja. Jag kände att den tröjan liksom var ''jag'', och det är den också för jag är ju batman.. ;) Sen hittade jag en asfrän termosmugg som jag kommer använda i skolan (tänkte säga att den också kändes som ''jag'' men sen kom jag på att stativet var en hårig gammal gubbe på den) hårtoning, träningstighs, skolgrejer och så.

En sak jag och syrran har gemensamt är att ingen av oss kan vara seriös på bild hehe..


Inga kommentarer: