tisdag 16 september 2014

Questbar

På lunchrasten idag så drog jag och några andra till ica för att köpa mat och sitta vid ån och käka där. Och för första gången så provade jag på questbar's proteinbar som varit så populära i USA. Var ju bara tvungen när jag såg ett helt paradis med questbars på affären ;) Chocolate brownie som jag provade var super god! Inte så där suuupergod som jag trodde att den skulle vara men den får 4 av 5 toast i alla fall! Det bästa är att den är helt sockerfri och har stevia som sötning istället. Stevia är en naturlig växt och är inte alls lika negativ som andra sötningsmedel som tex aspartam.
 
Råkade ''göra bort' mig lite idag också. När jag kom ut från toaletten i skolan så hade tydligen min kjol fastnat i mina strumpbyxor så att hela kjolen framtill hade åkt upp. Som tur var så var det bara några tjejer i klassen som såg det. Och ni tjejor i min klass som såg det får gärna säga det till mig nästa gång det händer istället för att fnissa bakom ryggen på mig och viska till varandra. Trodde inte ni gav blickar till varandra på grund av mig först, sen när jag själv upptäckte de så förstod jag ju att det var på grund av mig och min kjol men jag orkade inte bry mig mer om det. Jag hade också självklart skrattat själv om jag såg de från början så jag anklagar ingen för det! Men varför inte bara säga till mig och skratta med mig istället för mot mig? Vi går inte i mellanstadiet längre. 
 

Inga kommentarer: