fredag 19 september 2014

Ramlade ihop på golvet

Ni kommer inte tro mig när jag skriver det här nu men... Jag satt kvar i sängen en lång stund innan jag gick upp imorse och när jag är själv så sitter  jag nästan aldrig normalt. Så när jag sitter på mina konstiga sätt så brukar fötterna domna bort bara för att det inte kommer ut blod till fötterna. Så när jag reste mig upp ur sängen så viker sig fötterna totalt och jag ramlar framåt som en idiot ner på golvet HAHAHAHA! Kan inte sluta skratta åt mig själv. Känner mig så dum. Det värsta är att det är inte första gången det händer heller.

Vi är lediga från skolan idag nu igen. Eller vi har en hemtenta som jag måste göra klart. Sen ska jag vidare till banken, sen apoteket och sen tar jag bilen upp till pappa! Slipper äntligen krångla med skjuts det inte finns några bussar upp dit. Bara att rulla iväg i min Ibiza nu ;) Jag och pappa ska in till stan senare idag och kika efter löparskor till mig som jag fick i födelsedagspresent. Så jaa det blir lite saker att göra idag!  

Inga kommentarer: