tisdag 23 september 2014

''Du kan ta topparna bara''

Alltså... jag hade 1 lektion igår, 1 lektion idag, har 2 lektioner imorgon, 2 lektioner torsdag och kanske 1 lektion fredag om vi inte blir lediga som vanligt. Så jag ska inte klaga ;) Är lediga på måndag dessutom..

Här om dagen så klippte jag mig. Tycker det var lite kul för jag var tillbaka till ''Samsax'' där jag alltid klippte mig när jag var mindre. Jag bokade tid hos Ronaldo bara för att han alltid klippte mig förut och det roliga var att han fortfarande kom ihåg mig! Han blev nästan lite chockad och så sa han att jag hade blivit så vuxen haha! Var där senaste gången för 3-4 år sen och mycket har ju hänt mycket under dom åren. Ser ju helt annorlunda ut idag... 
Jag sa att han helst bara skulle ta topparna och få bort det slitna  + att få det att se så tjockt ut som möjligt i längderna. Men jag tror att han lyssnade mest på det sista för det var mååånga centimeter som försvann, kanske 10. Men det gjorde verkligen att håret ser tjockare ut nertill nu och de känns inte lika ''tungt''. Så även om jag inte var beredd på att få så här kort hår så är jag riktigt nöjd just nu, men vet att jag kommer sakna mitt långa hår om 2 veckor ;P

Inga kommentarer: