måndag 22 september 2014

Lyoness

Som många vet så älskar jag shopping, och det är väl inte så konstigt eftersom att dom allra flesta kvinnorna (och vissa män) gör det ;) Därför så vill jag tipsa om Lyoness för er! Det innebär att ni kan få pengar tillbaka vid era inköp. Då menar jag inte exakt alla pengar utan det jag menar är att du får som ett rabattavdrag kan man säga, låter ganska nice va? :)
Företaget har över 4 miljoner medlemmar och är den främsta globala shoppingcommunityn världen över. Varför det är så populärt är för att både du själv och företaget tjänar på det! Det finns fyra möjligheter att handla på (mobil värdecheckar, deras egna kort cashback card, onlineshopping eller presentkort). Det är bara att registrera sig enkelt online för att bli en medlem.

Om ni vill veta mer vad jag pratar om och för att veta hur ni registrerar er så är det bara att klicka på länken:  http://alltomlyoness.wordpress.com
 

Inga kommentarer: