söndag 23 november 2014

en bra helg

Idag är en sån där Söndag då jag inte orkar göra någonting. Bara lyssnar på musik, dricker kaffe, kollar igenom gamla fotoalbum på datorn medans jag sitter i min onepiece jag fick av en person som är två storlekar för stor. Jag ser ut som ett tält i den kan man säga... 
I Fredags så var jag hem till en vän med en massa andra personer. Vi gick bland annat en frågerunda mitt ute i mörkret och sen bestämde sig min grupp att vi skulle skrämma gruppen efter oss. Så en av oss hoppade i en soptunna som vi hittade mitt på vägen medans vi andra gömde oss i skogen. Men personen fick inte plats helt, så huvudet stack liksom upp från soptunnan. Och sen kommer en traktor och kör förbi, då undrar man ju vad den personen i traktorn tänkte när man ser ett huvud sticka upp ur en soptunna mitt ute i ingenstans? Såg så sjukt roligt ut i verkligheten medans vi andra stod gömda inne i skogen HAHA! Sen kom gruppen efter oss och vi lyckades skrämma dom ;)
Sen igår så körde vi bilkurragömma. Jag körde min egna bil men det gick inte så värst bra. Fick över 5 motorstopp, råkade köra upp på nån hög kant och ett dörrhandtag gick sönder. Men det var en rolig kväll iallafall ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte du göra en sminktutorial på hur du sminkar dig? Speciellt ögonen och hur man framhäver kindben:)

Rebecka Eklund sa...

Kan kanske försöka med det :)