torsdag 12 februari 2015

Idolautidion

Min videoaudition har över 200 delningar nu. Vad hände!?
Idol meddelade förut att den mest delade videon under 1 veckas tid hade 267 delningar. På 4 dagar har min fått 203 delningar (!!)
Dock så har den legat uppe sen i januari men jag visste inte att den hade kommit upp, så jag delade inte den förrän mycket senare.
Hade från början räknat med ca 20 delningar från nära vänner & släkt och så bara som en kul grej för jag tycker personligen inte att det här är något ''topp-framträdande''. Det som låter bäst är väl egentligen refrängen. Versen blev alldeles för låg i vissa tillfällen och jag spelar fel. Men skitsamma med det.
TACK till alla er som har delat ! Blir lika glad varje gång :D

1 kommentar:

ellenlundis sa...

Åh grattis Becka! :)
http://finlandsgullet.wordpress.com/