onsdag 29 juni 2011

Allting är svårt innan det blir lätt.

Nyss hemkommen från sol och bad i Björklinge.
Precis när jag skulle göra en magplask så ser jag en liten orm simma rätt mot mig bara 1 meter ifrån!
Kan ju säga att magplasken blev helt misslyckad, såg ormen när jag liksom var i luften xD

Sen har jag blivit solbränd för första gången i sommar också. Blir aldrig bränd. Men nu har jag köpt en ny bikiniöverdel utan band som går runt axlarna och det är där jag har bränt mig..

En kall dusch skulle sitta fint nu, hare gött! :)

Det här sitter jag och garvar för mig själv just nu... Bästa programmet som finns på tv!

3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

aj solbränna gör ont :/
syrran Noomi har fått en rikigt solbränna på sina armar, stackarn

Vad hände med ormen? :P

Rebecka Eklund sa...

Ormen den... simmade vidare :P

Anonym sa...

HAHA klockren bäbis i början!! xD