lördag 2 juli 2011

Nämen titta! Klockan är 00:13 vilket betyder att det är Lördag nu. HALMSTAD IMORGON!!!
Har laddat ner en massa ny musik idag till mobilen som jag ska lyssna på när vi åker ner sen. Älskar att åka bil/buss med musik, men det måste vara bra hörlurar, annars är det värdelöst !

Ikväll har jag checkat dirty dancing på tv:n. Den gick på 1:an. En riktig klassiker! :D Älskar romantiken, musiken och dansen... (a) När sista låten kom så stog jag i min säng och dansade... höhö..

Här slänger jag också in en bild på mitt hår när det är oplattat! Tog med webben för 1 min sen.
För er som inte vet liksom... Håret blir helt afrokrull efter regn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fattar inte varför du plattar det när det är så fint med självlockigt... var stolt att du har det!

Bea sa...

De är jätte fint när de ät lockigt! Önska jag hade de ^^

Rebecka Eklund sa...

Bea: Tack då :) du får väl permamenta det lockigt då ;) haha, nej men jag önska att jag hade platt ibland! Fin blogg förresten :)