torsdag 30 juni 2011

Svett är härligt!

Idag har jag jobbat ihop 200:- här hemma genom att laga mat, hänga tvätt, klippa gräset, och städa köket.

När jag lagade maten så tänkte jag inte heller på att jag hade alldeles för mycket olja i pannan så när jag skulle vända en hamburgare så är jag så smart att jag vänder den mot mig och så slänger jag ner burgaren i pannan och SPLASCH! Kokande olja över min mage! (hade bikini)
Hoppade runt som en gaaalning! Men sen tog jag iskallt vatten och sen blev det bra igen! Eller ja... efter 2 timmar...

Sitter här och svettas nu efter gräsklippningen, fint de! ;)

Kan också säga att jag håller på att ladda upp nya videoklipp på youtube så ni får håla utkik sen efter mer pianospelade!

Senaste låtarna jag lärt mig spela just nu är:
Swedish house mafia - Save the world
Paramore - For a pessimist, i'm pretty optimistic
Safemode - For a better tomorrow











Inga kommentarer: