tisdag 21 juni 2011

Helgen som var och nu.

Nej nu är jag tråkig, inte bloggat på bra länge nu! Men det blir ju så nu på sommarn..
I Torsdags åkte jag till Emanuel och blev kvar där till igår.
I Söndags var vi på Gröna lund men det regnade heeela dan och den nya berg-o-dalbanan var avstängd... :( Men det nya blåa tåget var ju grymt bättre nu jämfört med innan :) 

Imorse gick jag upp tidigt för jag skulle till tandläkarn, det gick kanon. Så sen när jag kom hem igen så la jag mig på gräsmattan för att sola och såklart så somnar jag då... Sen vaknar jag av att Stefan startar gräsklipparen precis brevid mig! Och... jag typ dog då...

Vill också be om ursäkt för att jag inte har spelat in nått videoklipp där jag spelar nått av era önskemål men jag har liksom inte hunnit... haha förlåt! Hoppas på att hinna göra det sen.

Ja vad mer ska man säga? 
…Ett hårstrå växer 0,3 mm per dag. 




3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Tråkigt att de regnade det när ni var på Gröna lund. :P
Jag ser framemor videofilmerna när dem kommer upp på bloggen ;)

Lena sa...

Fy för Stefan, det var elakt -hehehe.
Vad hemskt med ett sådant uppvaknande MEN hämnden är ljuv brukar det ju heta....

Alexandra sa...

Hej!
vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!

Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)
Det är bara klicka här på länke för att komma dit;
http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment