onsdag 31 augusti 2011

Äre gofika?

Nyss hemkommen från ett härligt gympass! Nu känns både mina armar och ben som spagetti.
Och nu så äter jag medans jag kollar på ''Hawaii five - 0'' på 4:an.
Och imorgon är det för det mesta ganska chill i skolan, jag har bara 3 lektioner + sovmorgon! Gött :)
Det ända som inte är så mycket chill är att våran klass har sjuukt mycket läxor och prov just nu. Iaf läxor.
Jag har inte ens koll på allt! Men jag hoppas på att det kommer funka ändå...

Vill också påminna er om att Café Kraftverk börjar på Fredag kl 20:00 somvanligt! 
Och i samband med Kraftverk så kommer det ett ungdoms evangemang som heter ''FLOW''. Vet inte så mycket om det eftersom det är nytt för iår.. Men det blir säkert bra!

Jag & Pappa på toppen av vemdalsskalet i vintras!
Som ni ser så var utsikten ganska awesome...!




4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Flow är en ungdomsmöte som staratade 1 april. :) Nu blir det flow varje fredag kl 20.00 istället för varannan vecka.
Det är ungefär som tonår :D

här står det mer om flow.
http://korskyrkan.in/Webbplats_3/Ungdomssidan.html
och här
http://korskyrkan.in/Webbplats_3/Valkommen.html

kram kram <3

Rebecka Eklund sa...

okej, tack! :)
Kram

Anonym sa...

jag vill bara säga att jag älskar din blogg. jag läser den varje dag och det är alltid lika intressant att läsa varje dag!

johanna w

Rebecka Eklund sa...

Ååh vad glad jag blir Johanna! Tack :D