torsdag 1 september 2011

Förälskad.... i Kenza´s jacka!

Imorgon är det Fredag och jag ser fram emot den här fullspäckade helgen!
Imrgonkväll - FLOW i samband med kraftverk. Blir brännboll + grillning!
Lördag - Församlingsdag
Söndag - Lång sovmorgon, sen stan med Evelina, och idol på kvällen! :)

Nu sitter jag och käkar fruktsallad medans jag dreglar över Jackan här under.
Den är designad av Kenza och jag tävlar om den just nu på jofama.blogg.se
Det är nästan 3000 pers som tävlar om den så det är typ 0,003% chans att man vinner den då, eller?
Men ingenting är omöjligt!
Men om jag hade dom där 2795 kr så skulle jag lätt köpa den!

SÅ SJUKT SNYGG!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag är också med och tävlar! ÄÄÄÄÄLLLSSSKAR JACKAN!!! Vill haaaa!

Rebecka Eklund sa...

Ingenting är omöjligt! JAG VILL OCKSÅ HA! :D