fredag 2 september 2011

Fru Eklund, eller?

Helt galet, har varit i köket sen halv 4 idag tills nu (18:53). Har bakat grahamsbullar och lagat mat för hela familjen! Duktigt va? :DOch det bästa var ju att jag inte glömde nått i ugnen/spisen, spillde ingenting, utan allting blev perfekt tillagat! Till skillnad från vad det brukar bli ibland... höhhööhööööö....
Blev ganska förvånad också när dom spelade gospel musik på radion (P3) haha :)
 Och ja, jag tycker om matlagning/bakning... Och det är ju positivt! :)  Jag kommer ju inte direkt köpa hämtmat varje dag när jag flytar hemmifrån, det är bara slöseri med pengar. (Däremot kan man ju göra det nån gång ibland!)

Om 45 min drar jag iväg på Flow/tonår/kraftverk i Våla.
Blir väl hemma till midnatt och sen är det bara att stiga upp tidigt imorgon för att åka iväg på församlingsdag!

Nu känns det som jag skrivit tillräckligt.
Ha en bra helg nu allihopa och passa på å njut av den ! :D
Pussar & kramar på er!





5 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Du är duktig du Becka :)
Nice bild :D

Rebecka Eklund sa...

tacktack ;)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!
http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment

Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

Anonym sa...

. Några riktigt intressanta detaljer du skrivit på rehbecka.blogspot.com Aided mig mycket, precis vad jag letade efter: D.

Anonym sa...

Exakt var kan jag hitta denna Weblog plattform för rehbecka.blogspot.com?