fredag 19 augusti 2011

Baby i don't care.

Sitter och dunkar musik här hemma på nästan högsta volym och sjunger som en galning! Jag är alltså ensam hemma och det här gör jag alltid när jag är själv hemma.
Tror jag kommer spräcka högtalarna närsomhelst....

Min profil på spotify hittar du HÄR!

Om 3 timmar är jag ute på Älvåsa med ett stort härligt gäng! Det är dags för sista SPOT-kvällen.
Det blir beachvolley på stranden :D Fast det här med vädret ser ju inte så positivt ut eftersom det ska regna hela kvällen... men aja.... Det är bara att köra på ändå! ;) Det är ju bara lite vatten.

Igår kväll hann jag inte blogga eftersom jag stog och valde kläder i 1½ timme till modell grejen. HAH, provade seriöst hela min garderob... Vill inte ha nått för fint heller utan det ska vara vardagligt!
Men nu har jag iaf valt 3 olika plagg.

Ha en skön helg!



1 kommentar:

meli sa...

Veckans blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till DAGENS BLOGG!
*Snabblänk:* http://mmeeli.se/2011/august/dagens-blogg.html
KRAM