onsdag 17 augusti 2011

SÅÅ TAGGAD !

Åhhhh vad jag längtar till helgen! :D
På Fredag kväll är det sista SPOT ute på älvåsa. Trist att det är sista gången men tonår börjar ju snart och så blir det kanske en smuck-hajk längre fram om det blir det.

Sen på Lördag åker jag in till Uppsala hela dagen för att vara ''modell för en dag'' på The studio! :D
Kommer förmodligen bara köpa 1-2 foton eftersom dom kostar 385 kr STYCK. Helt sjukt.
Så Min moster´s (Siv) man Ronnie ska fota mig efteråt när jag ändå ska lämna tillbaka ett par skor jag ska låna.
Jag tror att han kan ta minst lika bra kort med sin systemkamera och sen mejla över bara.
Hoppas bara på fint väder så man kan vara ute och fota!

det kommer bli så grymt kul! :)

Ska försöka fixa om en helt ny design på bloggen nu i helgen också.  Har verkligen tröttnat på den jag har nu... Eller asså... Jag har aldrig tyckt om den! xD


8 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vad händer på spot nu på fredag?.
Ska bli roligt att vara med i Tonår igen. Jag funderar på att vara med på smuckhajk i höst.
Men va roligt Becka att du ska bli fotad :)

Rebecka Eklund sa...

Jag vet inte vad som händer. Men det blir säkert roligt - somvanligt :)

Anonym sa...

Hur kommer den nya designen se ut? Eller är det hemligt? :P

Mizca sa...

Svar: Du får årtalet 2008 av mig ..
Hojta till när du skritivt, nyfiken.

Lena sa...

....kom på en sak. Istället för att maila massa kort, för Ronnie lär ju inte bara knäppa ett kort, så kan ni ju bränna ner korten på en gång på en cd-skiva!!!! Jag har som du kan få men jag anar att Ronnie också har hemma....

beccis sa...

har lagt till dej på bloglovin nu, din tur att lägga till mej :)

Felicia sa...

Nu är DAGENS BLOGG tävlingen avslutad, kika in och se om just du blev VINNAREN! :)

Rebecka Eklund sa...

Nu blev det många kommentarer jag inte svarat på!

Anonym: Det beror på vad jag kommer ha för huvudbild. Inte bestämt än!

Misca: Tack! Hojtar till dig sen ja:)

Lena: Det låter TOPPEN! :)

Beccis: Vad roligt! Följer dig jag också. :)