måndag 15 augusti 2011

Heeejsan...
Jag känner mig totalt slut! Men jag fattar inte varför? Jag har ju sovit som en gud...
Men jag lyckades iallafall ta mig ut på en lång promenad/löprunda. Testade nya spåret där vid Forsberg´s buss.
Dom har gjort om banan där och den var helt okej! Lite väl för mjuk för min del men det funkar.
Blev totalt 4,5 km .

Jag ska kanske springa ''Första Steget'' den 10 sep i stockholm.

Ikväll ska jag softa gärnet säger jag bara! På Onsdag börjar verkligheten igen...
Det känns bra på ett sätt. Allting drar igång igen! (Tonår, musikskolan, m.m.)
Men samtidigt tråkigt att sommarn är över. (såklart).
Men jag är SÅHÄÄÄR nöjd med den här sommarn! Har haft ett FANTASTISKT LOV! :D (För de mesta)
Och jag längtar redan till nästa sommarlov! Det känns som att dom blir bättre för varje år! :)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har du börjat träna så mycket? :o

Rebecka Eklund sa...

Jag vet inte? Det har blivit mitt nya stora intresse antar jag :D