söndag 7 augusti 2011

Home sweet home...

Hemma igen efter lägret!
Har haft en fartfylld vecka nere i Björenäsgården (Örebro).
Har varit klarblå himmel alla dagar förutom Fredagen där nere, underbart!
Träffat nya vänner, spelat fotboll/beachvolley, paddlat kanot, solat, bibelstudium (dock lite för långa enligt mig), härliga andakter, lovsång, umgåts, tävlat och en massa annat som man gör på läger.
Var också iväg till Bodaborg på Söndagen. Jag, Bea, Evelina och Bine var i samma grupp och klarade 7 banor. Det var ju inte alltid så lätt... Men vi hade fruktansvärt kul där på Bodaborg! :D

Jag åkte hem 1 dag tidigare eftersom jag skulle på pappas bröllop på Lördagen. (Kommer ett inlägg om det sen)
Sista dagarna blev lite jobbiga... Och nu känns det lite tomt utan alla. Men minnena kommer alltid finnas kvar och det här är inte slutet :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ser att du har bloggrespones, men jag kan inte riktigt ställa fråga där... fungerar sådär halvdåligt. Hade den själv innan men bytte till

www.bloggextra.se

Har även omröstningar och min dagens outfit där :)

Kram!