måndag 8 augusti 2011

Ingen rubrik tillgänglig.

Tjena alla bloggardiggare!
Det är lite tufft i livet just nu, det blir ju så ibland. Livet går upp och ner.
Så jag rensar hjärnan genom att träna. Det gör jag alltid. Igår sprang jag 4 km själv ute i spöregnet, var riktigt härligt faktiskt! :) Och idag gick jag stavgång med morsan sen efter fortsatte vi med andra övningar samtidigt som vi kollade på ''Lotta på Liseberg'' på tv:n.
Och nej jag försöker inte gå ner i vikt. Vill förbättra min kondition + bygga upp muskler.


Ikväll har inte varit min roligaste kväll. Fick sådär panik ont i magen en halvtimme ungefär. Samtidigt så kändes det som jag skulle spy, usch!
Nästan glömt bort att jag har IBS ibland. Händer så sällan att jag får så där ont nuförtiden. Men när det väl händer så är det inte kul!

Vad mera har hänt? ... Har påbörjat en ny text och hoppas på att det kan dra ihop sig till en ny låt snart.
Snart ska jag dejta sängen lite.. Nattnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Galet fin bild! Du som fotat?

Rebecka Eklund sa...

Yes det är jag som tagit den när jag åkte båt förut :)

malinlima sa...

ha en bra daaaaaaaaaaaaag :-D