torsdag 11 augusti 2011

Jaha... Jag har nyss märkt att jag bara har 1 kr på kontot... Hur kan jag ha lyckats med det!?
Hade 500 i Tisdags och sen bara shoff så är allt borta!
Ja jag har ju shoppat och så men jag trodde inte jag hade gjort det för 500 spänn? Men aja... jag överlever nog. Utan 100-lappen jag fick av Lena skulle jag nog inte ''överlevt''.
 Igentligen skulle jag spara ihop pengar tills den 20:e när jag ska vara sån här ''Modell för en dag'' Men nejnej... nu funkar inte det.
Nu måste jag skärpa mig!

Om nån timme så kommer Jessika hit, vi ska ha lite filmmys och svulla lite pocorn + kladdkaka ;) det blir gött de!
Sen imorgon kväll är det SPOT ute på älvåsa. Har hört att det är vattenaktiviteter och det låter roligt så det ska jag ta mig iväg på! :)

Ha en bra kväll!

Haha, en lite så här ''fantasy'' bild jag redigerade nyss ^^

9 kommentarer:

Lena sa...

Wow vilken läcker bild!!!!! Hm , du vet väl att pengarna ska gå till "modelldagen" och inte till godis -hahahahaha. Skoja bara, du gör vad du vill med "pengen"......

Rebecka Eklund sa...

Tack! Nej jag vet, men ska iväg på några aktiviteter och det kommer förmodligen kosta lite med mat och så...

Isak sa...

söta tofflor! :D xD

Lena sa...

Bra där Becka, pass på å njut av livet!!!!

Rebecka Eklund sa...

självklart! :)

meli sa...

sv: Taack :'D

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Kul att du är med och tävlar!
Allt bra idag? :)

Rebecka Eklund sa...

Ja man har ju inget att förlora på det! Allt är bara bra med mig :) själv då?