måndag 12 september 2011

Jovars,,,

Har varit en helt vanlig dag i skolan idag... Lasse drar alltid sina ''roliga'' skämt samvanligt också. Idag gick vi igenom olika religioner och deras grundår, och ''heliga böcker'' osv.
Då sa han:
För att komma ihåg buddhismen´s heliga bok KOranen så kan ni ju tänka på deras heliga gud som heter MUhammed . HA-HA-HA...
Nej men hans skämt är så dåliga så att dom blir roliga ;)

Sen då?

Jag är helt tvärförskyld!
Sen idag när jag kom hem och drack Aloe Veran så började min mage dra igång efter nån timme.
Det var sjukt läskigt! Den kurrade nå fruktansvärt mycket! Den lät exakt som när man häller dricka ur en flaska... så här *klunk klunk klunk...osv.* :S
Jag kände de utanpå magen också med handen, nästan som att ha en sparkande bebis där! lol...

Juste! Här är resultatet på min hårfärgning! Dom flesta av er har redan sett de på facebook...
I verkligheten ser håret mörkare ut.