lördag 17 september 2011

Never give up someting you wanna live for.

Fick inte åka iväg en Fredagskväll som den här för mor min
eftersom jag var borta från skolan idag och hade feber igår, så man kan ju samtidigt förstå
Men det är samtidigt surt när man nu har längtat efter att gå ut! - höhöö, det rimmade :]

Men jag har haft det rätt gött iallafall. Hyrde en film som hette Sanctum som jag velat sett ända sen den kom ut. Den var bra! Spännande och sorglig med ett fint och ännu sorgligare slut :)

Imorgonkväll ska jag iaf träffa en vän och jag får se vad vi hittar på för nått! :)

- Have a najs helg!


6 kommentarer:

Bea sa...

Älskar den filmen ^^ <3

Rebecka Eklund sa...

Jag med! :D

Bea sa...

Sv: varsågod :) hehe tack din me ^^

beccis sa...

vad gör du den här tråkiga söndagen? har du haft kul i helgen?

Nadja sa...

Dagens blogg vinnarna är dragna kolla om det blev du som vann :)

Rebecka Eklund sa...

Beccis: Jag har gjort precis INGENTING. Men har ändå haft en awesome helg ;)