tisdag 13 september 2011

Tja! :D Här ligger jag och snorar... mysigt va?
Blir ingen skola för mig imorrn eftersom jag har feber också. Typ 1/3 av alla i 9:an är borta, nästan alla är sjuka p.g.a den här dryga höstförskylningen... -.-'
Men de kan va rätt skönt att vara sjuk ibland och bara sova och inte göra nånting alls!

Klippningen gick fint. Blev det som jag skrev i förra inlägget!

Efteråt fick jag testa en löslugg där också så jag fick se hur jag skulle se ut i lugg och både mamma och frisören sa att det var skitsnyggt med lugg på mej! Men jag vet inte... kändes så ovant, men visst jag kan nog tänka mig klippa lugg nån gång snart :) ELLER så köper jag lösluggen för 399 kr...

En sista sak jag vill säga är att jag är evigt tacksam att solsidan kommer göra 3 säsonger till! HALELUJAH! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

söt :)

Evah sa...

SV: Hehe ja, det är lite rolig fakta faktiskt :)

Alexandra sa...

Vinnaren av tandsmycket är utsedd och finns länkad HÄR: http://vadfanskajagheta.se/2011/september/tavling-vinn-tandsmycke.html

Nu har jag startat en ny tävling där jag lottar ut tandsmycket, du får gärna vara med där också! Du hittar tävlingen på länken här under:)
http://vadfanskajagheta.se/2011/september/tavling-vinn-tandsmycke-1.html

Ellen Lundberg sa...

Så fin bild på dig Becka! :)
Du får krya på dig, kram

Rebecka Eklund sa...

Tack Ellen! Kram