söndag 2 oktober 2011

Här ligger jag och halvsover medans jag bloggar. Sov bara 5 timmar inatt, la mig vid 4 tiden eftersom Happening höll på längre än vad jag trodde... Det var ju trevligt att få träffa lite vänner därifrån igen! :)

Har varit på ikea och köpt nya möbler till rummet. Så just nu ser det lite såhär nyinflyttat ut här. Sen har jag varit hemma hos mormor å morfar ett tag. Gick ner till sjön och fotade där också. Fick några bra bilder som jag kommer lägga ut sen! :D

Ja, imorgon då? - Då ska jag fixa iordning allt klart i rummet och sen på kvällen åker jag iväg till gymmet. (förmodligen iaf.)

Neje nu måste jag sova innan jag tuppar av här!
Godnatt på er! ^^

Dagens:

2 kommentarer:

.- sa...

Riktigt tuffa kläder där!

Rebecka Eklund sa...

Tack! Bara det att linnet är 5 år gammalt.. haha!