fredag 28 oktober 2011

Sitter i köket och har nyss bakat en kladdkaka. Jag är faktiskt sjukt stolt över mig själv! Har inte käkat godis på typ 3 veckor :D Förutom den där chokladkakan förra torsdan... (a)

Men jag undrar en sak, är det inte bra att käka för mycket frukt?
Jag äter äpplen, päron och vindruvor i mängder! Har bytt ut det mot glass som jag åt nästan varje dag efter skolan förut. Frukt har ju mycket fruktsocker i sig ? Och vissa säger att det INTE är bra att få i sig för mycket av de.. men jag vet inte ? det kan ju inte vara sämre än glass iaf!!

Ikväll blir det förmodligen filmtajm!! Tror jag skippar spårningen i våla, jag följer strömmen och det ser ut att  det blir Tärnsjö med vännerna! :)

TAGGA HÖSTLOV NU DÅ! Tror de kommer bli helt awesome om allt går som planerat ;)

flashbacks...

3 kommentarer:

LinneaFr sa...

Det är nog ingen fara med ditt fruktätande ;) enligt studier så ska man äta runt 3 frukter varje dag!

Bea sa...

Ingen fara med frukt :) man ska äta 3-5 om dan.

fin bild btw! :)

Rebecka Eklund sa...

Jaha, nämen då behöver jag ju inte oroa mig iaf ;)
Tack! :D