torsdag 27 oktober 2011

Snart åker jag iväg på öppet hus på bolandsgymnasiet!
Känner verkligen att cultus är det rätta för mig men måste ju ha några andra val utifall. Så jag ska checka läget hur estet - musik linjen ser ut där på boland. :)

Imorgon är det helg vilket också innebär att vi får LOOV då! :D
Vet fortfarande inte vad som händer imorgonkväll. Blir antingen spårning, filmkväll i tärnsjö, eller happening. Men jag tror inte det blir happening eftersom det inte är några från våla som ska dit vad jag vet. Får se imorgon hur de blir! Jag är en sån där som bestämmer mig i sista sekunden, så är det med plugg också, - gör allt dagen innan det ska lämnas in.

På Söndag åker jag och Jessika kanske in på WL2P evenemang, men det är inte helt klart än det heller.

Nej nu måste jag åka in till storstaden!
Hare gött! :D

3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Samtidigt som Stor Boland hade öppehus hade min skola Bolandgymnasiet Sylvenius öppethus. Vi hade till 10.00- 13.00 och 17.00 till 20.00 :)

Anonym sa...

var bolandsgymnasiet nått som intresserade dig? =)

Rebecka Eklund sa...

Jadå det var helt okej! :) Tror jag tar det som andraval!