fredag 7 oktober 2011

Smuck hajk hela helgen lång!

Det känns äntligen som att jag kan pusta ut nu... INGEN skola på 10 dagar! :D
Ikväll åker jag påväg på smuck-hajk, ränkar med sena nätter och tidiga mornar! ;)
 Men nästa vecka har jag sovmorgon varje morgon eftersom jag har världens bästa praoplats! :D Ska vara på ''Välkommen in''.
Spelade ingen roll vart jag praoar eftersom jag redan vet att jag kommer gå antingen sjukvård eller musik på gymnasiet. Och inom musiken har jag redan praoat och sjukvården tar oftast inte emot nån prao, och det gör inte polisen heller.

Så just nu har jag 10 sköna dagar framför mig! :)

Nu vill jag också passa på att säga GRATTIS till min kära bror Basse som blir 17 år idag! :)
han fyller exakt 1 månad efter mig höhö... (onödig information)

Ha det bra nu hörni, så kommer ett nytt inlägg på Söndag! :)



Basse får stå som modell idag bara för att han fyller år 
även fast han kommer döda mig efter det här...




Ps. igår hade jag 227 besökare på min blogg, det gör mig så glaaa! :D

5 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Hoppas att du får de trevligt på Smuck-hajken :D
Hälsa grattis till Basse från mej.

skulle vara kul om de besökte i mib blogg, om du vill :)

Anonym sa...

vadå "välkommen in"? vad är det för prao plats? :P

Rebecka Eklund sa...

Ellen: Vi hade det väldigt kul ;)

Anonym: Butiken heter ''Välkommen in'' :P

Anonym sa...

Har ett tips om vad jag skulle vilja se mera av i din blogg ang. frågan ''vad vill du se mer av i min blogg''.
Och jag skulle vilja se en elr flera videobloggar nån gång, för vad jag sett så har du inte gjort nån sån? :D

Rebecka Eklund sa...

Okej, tack då vet jag! Får se vad som dyker upp :)