måndag 3 oktober 2011

Träning ger resultat bara man har viljan & tålamodet!

Jag är faktiskt riktigt glad nu över att min träning har gett sån bra resultat! :D
Jag har både fått bättre kondition och kan ta mera i styrka.
Jag har tålamodet, viljan och tycker det är kul. Bara man har dom 3 sakerna kan man komma väldigt långt!

Sen de här med mitt chokladätande ... dee kanske skulle behöva dämpas lite, eller? BEROENDE.
Ni vill inte veta hur mycket choklad jag åt i helgen. Tror aldrig jag ätit så mycket som jag gjorde då... haha!

För exakt 1 år sen var mitt BIP-test (konditions-test) i skolan inte nå bra alls... sen när jag börja träna höjdes leveln 1 snäpp upp. Och nu idag hade den höjts med 2 levlar (hur de nu stavas vet jag inte...) Så nu har jag iaf VG! :)

Jag tänker fortsätta med min träning somvanligt. Och på Onsdagar ska jag börja på cirkelträning i Våla med några tjejvänner! Kommer nog bli awesome! :D

Tips! En smart träningsmetod jag använder hemma. 
Riktigt bra grejer måste jag säga er! Rekommenderar stort! Finns att köpa på nätet.

5 kommentarer:

Evelina Pettersson sa...

hur mycket och hur ofta tränar du? :)

Rebecka Eklund sa...

Det varierar beroende på hur jag mår och hur mycket plugg jag har. Men i genomsnitt 5-6 ggr/vecka. MEN då räknar jag med idrotten i skolan också :P

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

- Vinnaren av parfymen i Britney Spears-tävlingen är presenterad! :D
Passa gärna på att vara med i min nya tävling:
http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment

Sov gott! :)

Alexandra sa...

Hej :) Vinnaren av valfri udda pryl är utsedd och finns länkad här: http://alexandraj.myshowroom.se/?p=2025
Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt smycke! Klicka på länken för att komma dit och delta: http://alexandraj.myshowroom.se/?p=3670

Anonym sa...

Haha, kan tänka mig att du lyckas bra med jobbiga övningar så envis som du är ! ;) / P.