onsdag 30 november 2011

17 saker du (kanske) inte visste om mig!

  • Jag har aldrig blödigt näsblod
  • Jag har varit med om 2 bilolyckor
  • Jag har tagit anti-depressions medicin under 2 år
  • Jag började göra egen musik vid 9 års-ålder
  • Jag vill jobba inom ''blå-ljuset'' (polis, brandman, akutsjukvårdare)
  • Jag blir lätt brun när jag solar och det är nästan omöligt för mig att bli solbränd
  • Jag har igentligen väldigt lockigt hår men plattar bort hälften varje dag innan skolan
  • Jag har väldigt lätt för att svimma, och alla gånger har varit på offentliga platser när jag gjort de.
  • Jag har varit med om så mycket mer än vad ni tror, både bra och dåliga saker som man inte kan tänka sig.
  • Jag har hicka ovanligt ofta
  • Jag kan höra en låt och sen spela den på piano. (iaf grunderna beroende på svårigheten)
  • Jag har IBS
  • Jag gillar att tugga is
  • Jag ÄLSKAR Jim Carrey
  • Jag är 25% vallon
  • Mitt favoritspel är CS
  • Jag har sån bra humor att jag kan börja skratta av att det är knäpptyst!

5 kommentarer:

-. Hellström sa...

vad är vallon för slag? eller vad man ska säga :P

Rebecka Eklund sa...

Ja alltså att jag är 25% belgisk (:

Anonym sa...

OJJ!! Kan du skriva mer om bilolyckorna???

Diana sa...

HAHAHA halva av dedär har jag! :D
Iaf något gemensamt :P
Men ur snygg blogg ju! :D

Rebecka Eklund sa...

Anonym: Det var inga allvarliga, första gången körde vi in i en annan bil i samhället och andra gången var på vintern. Vi fick sladd på bilen och snurrade runt och sen ner i diket, tur att ingen av oss blev skadade som bilen blev!

Diana: Haha coolt! Tack :D