torsdag 1 december 2011

Its gonna be awesome.

´Taggad inför helgen!!
Imorgonkväll åker jag iväg till fyrishov med folk från tonår/flow för lite bad! :D ojojoj vad vi ska leka då! haha!

Sen så ska jag tillbringa hela lördagen tillsammans med mamma. Vi ska först åka och shoppa, ska hitta någon snygg nyårsklänning om jag hittar nån? Och sen blir de nog lite gofika på stan och på kvällen ska vi julbaka :) Bara hon och jag för en hel dag, kan behövas! Förra helgen var jag ju med pappa. Känns härligt att bara kunna umgås med föräldrarna nån gång ibland också istället för att bara gå ut...

Söndag ska jag ta're lugnt, men åker kanske in på en konsert på kvällen inne på lo. Sen träna förmodligen på morgonen. Vi får se! :)

Nu är det inte långt kvar till jullov! Wohoo! Bara att härda ut de sista dagarna nu!

Today!

3 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Jag kommer inte på fyrishov imorgon, för att jag är fortfarande förskyld :P

vad är det för konsert du ska på?

Vill du följa min blogg via bloglovin, för att jag följer din? :)

Rebecka Eklund sa...

Okej. Krya på dig då.
Kommer inte ihåg vad konserten hette :P
Jag följer dig redan där.

Anonym sa...

Älskar håret <3