måndag 28 november 2011

Sockerförbud 1 vecka

Det här är seriöst illa, innan helgen mådde jag så bra för att jag hade dragit ner på mitt sockerätande så mycket eftersom jag har varit beroende som jag inte är längre faktiskt! :)
Men nu i helgen har jag ätit typ choklad, och kakor i mängder! Det måste ha blivit rekord,
sen idag på hemkunskapen hade vi kakbuffé! :D
Nu har jag bestämt mig för att hålla mig borta från socker (kakor, glass, choklad godis m.m.) i minst 1 vecka!

Jag tror seriöst jag har gått upp nått kilo av det här, HAHA! Men de gör inget, det sitter fint de nu när vintern kommer så att man får lite ''vinterpäls''! nej men har bestämt att det blir mycket protein nu i veckan och hårdträning!
Idag och imorrn blir det gym och på onsdag får det bli ''kärring-gympa'' (som vi kallar det) med vännerna eller gym då med. TAGGARÅÅ!!

Sådärja, nu blir de tacos med familjen! :)

bröllop, maj

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

haha, "Vinterpäls" det var bra Becka och "Kärring-jumpan" :D

Ska hålla på med idrott på onsdag. jag missade detta för jag var så förskyld. Förra veckan så var jag på hälsogruppen, då gick vi promenad! :P

Rebecka Eklund sa...

Kallar de kärringgympa eftersom det mest är äldre personer som går där. Vi är dom ända unga, haha! Men nån måste ju vara yngst också. ;)