onsdag 7 december 2011

Så här ser min önskelista ut iår!

Här kommer en liten lista över mina önskade presenter till julen :D

Smycken.
Har seriöst bara gamla halsband från stenåldern som jag hade när jag gick i mellanstadiet!?
Nu önskar jag mig nya som snygga läderarmband och andra smycken som dom ovan, SÅ SNYGGA! 

Från butiker som: H&M, NewYorker, glitter och stadium.

Vem vill inte ha lite cash också? 




locktång, 19mm

Twilight boken: Breaking dawn

Så där ja!
Nu har jag lite smått ångest av att jag själv inte har köpt någon present till familjen! Måste ut och handla! :)

4 kommentarer:

Lena sa...

...måste kolla mina gömmor nu om inte jag har en sådan locktång med utbytbara delar s a s som ligger och samlar damm.... Återkommer!!! Då kan du FÅ den och då kan du önska ännu fler julklappar....

Rebecka Eklund sa...

Men tänk om du nån dag får för dig att använda den då? Aja... om du ändå inte skulle vilja ha den så skulle de vara väääldigt snällt om jag kunde få den! :)

Lena sa...

Du kan nu börja fundera ut flera julklappar hehehe, nä, men du får gärna kolla..... Du får den om du vill ha den.....

Rebecka Eklund sa...

Du är ju för snäll du! Vill gärna ha den! :) Tack!!!