söndag 4 december 2011

2:a advent.

Sitter nu här igen och dunkar musik! Haft fullt ös hela helgen lång :D förutom nu då. Söndagar är alltid lika sega, men ändå så sköna när man bara kan ta de lugnt!

Var somsagt och shoppa igår. Skulle hitta nått att ha på mig på nyår. Jag tänkte direkt - glitter, paljetter, silver & guld!
Men hittade inget som satt bra. Så tillslut blev det en svart topp från Ginatricot som jag ska ha. Sen måste jag hitta några festliga mörka brallor till de också och MYCKET accessoarer! Okej inte överdrivet. 
Ska iallafall ha något lite större silverhalsband, silverringar, silverörhängen - Ja, allt ska vara silver och glitter! :) Skor får bli dom senaste högklackade jag köpte (finns några inlägg tidigare.)
Sen ska jag ha stort lockigt hår, svartsotade ögon med glitterögonskugga, och allt de andra grundläggande sminket. 
ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL NYÅR!!! :D

Allt blev ju inte lyckat heller, skulle prova en klänning från H&M som jag inte fick av mig sen, fööör trång över rygg och bysten! HAHA! Så efter desperata rop i affären kom till slut morsan och drog av mig den. Haha, oj vad jag garva! 

Efter en middag på burger king så lämnade mamma mig vid lasergame huset. 
Det var så GRYMT KUL att spela det med alla ungdomar! Kände mig som en riktig... hjälte! Haha, nej men fick -700 poäng... Fast huvudsaken var att jag inte var sämt av alla iaf för en viss Norgren fick -4700 poäng! 
Sen träffade jag 23% av alla skott jag sköt ;) 
Kvällen avslutades med samma gäng med lite gofika och så körde vi ''4 personer i soffan'' och Tidningsleken ;) 
Sen vid 01:45 la jag mig för en god natts sömn!

Det var min Lördag! :D

Morsan testar alla elpianon på musikverkstan. (har inget piano hemma just nu)
 Vi ska snart köpa hem ett elpiano så då kan jag ÄNTLIGEN spela in lite videoklipp för er! :D

Julbad, fyrishov i fredags.
Vi hade nästan hela badhuset för oss själva, helt tomt på kvällen! Underbart kul var de! :)
Min nya fest-topp!
Den är vanligt urringad i fram, cirkeln/hålet sitter i ryggen.
249:- , det var den sista tröjan i min storlek! mohaha...

2 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Låter som att du hade en toppen helg ;)
Vad ska ni köpa för keyboard märke? :)

Amina sa...

Snygg tröja! :)