fredag 6 januari 2012

Den här dagen har varit ganska så katastrofal men ändå så KUL!
Jag var in till stan idag igen med samma personer. Men idag gick vi på gränby!
Vi fick inte spela något lasergame igår eftersom att allt var fullbokat, men hon sa att det var ledigt idag men sen när vi kom in dit idag igen så var de fullbokat, IGEN. Vi hade sett fram emot de så mycket...

Det som har varit katastrof idag har varit allt hit och dit farande med bussarna, ni kan ju tänka er hur det är för fyra tjejer som aldrig åkt stadsbuss och hälften av oss inte hade några pengar att åka på?
Jag har lagt ut över 200 kr på busspengar bara för att bine har mitt busskort, lyckat!? Tur att mamma betalar den biten... ;)

Jag och Bine missade 2 bussar irad. Vi klev av en stadsbuss och ser våla bussen åka förbi mitt framför oss.
Så vi gick in i gallerian och tittade lite.
Efter det gick vi mot hållplatsen på klostergatan och ser hur bussen står vid hållplatsen vi ska till, sen börja den köra... bajs.

Aja vi kom hem till slut iallafall helt trötta och nu sitter vi här med våra datorer och telefoner och är lite sociala genom allt inom den tekniska världen...

GODNATT! :)
Imorrn kommer det förmodligen mera bilder på vad jag köpt, nyårsbilder osv :)

1 kommentar:

beccis sa...

vad har du hittat på idag? :)