tisdag 3 januari 2012

Så gick de med de godisförbudet...

Jag har inget godisförbud längre... Hahaha! Ni la kanske märke till att jag skrev tydligt i förr-förra inlägget att jag inte ska käka något godis fram till skolavslutningen, och sen i nästa inlägg så skrev jag ''laddar upp med godis...blablabla''. Duktigt va!? :D Vem orkar godisförbud? Ja iallafall inte jag...

Men jag ska dra ner på godiset och köper mera vindruvor och ananas istället, idag te.x så gick Sabine och jag ner för att köpa varsin ananas för 10 kr styck :O Och så glömde vi påse, så vi gick och bar på dom som 2 bebisar i famnen, hur annars ska man hålla en ananas liksom?

Nu ska jag välja kläder tills imorrn, läsa nått och sen sova! För imorrn blir det upp tidigare än vanligt och åka iväg till stan med Bine, Bea och Evelina :D

3 kommentarer:

Sabine sa...

That's nice !

Bea sa...

Tagga! :D

Rebecka Eklund sa...

Bine börja ät godis du med? :D Fett kul om båda skulle bryta våra löften.. (a)