söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT ÅR!

Haha jag är väl den sista personen som säger gott nytt år nu, men skitsamma! Nån måste ju vara sist också! :D
Hoppas ni alla hade en toppen nyårsafton! Det hade iallafall jag :)
Dansade för fullt igår, och rösten är halvt borta men vilken kväll alltså!! (bilder kommer senare)
Sen har en del undrat om jag dricker alkohol och så men nej det gör jag verkligen inte, man kan ha så sjukt mycket roligare UTAN alkohol!!

Hela dagen har jag och bine bestämt oss för att dega framför datan och kolla på film, vi ska ha spa kväll också. Det behövs en dag som denna!

Mina nyårslöften: 
- inget godis fram tills skolavslutningen (inkl. läsk och snacks)
- Lära mig spela upp flera egna låtar, (håller dom alltid för mig själv!)
- Skriva minst 5 nya låtar
- Få mer tid till att hälsa på pappa oftare

1 kommentar:

Ellen Lundberg sa...

Visst va de kul igår? :D
Håller med dej, det är roligare att inte dricka alkehol :)
Vilka bra nyårslöften.
För mej är det
1. sattsa ännu mera på skolan.
2. Läsa mera
3. vara mycket med familj o vänner
4. Göra mer serier ^^
sen kommer jag inte på mera.