måndag 30 januari 2012

Seg dag! Haft skrivarkurs i skolan i ca 4 timmar som inte alls var så kul som jag trodde de skulle vara med en författare (som jag inte kommer ihåg namnet på). Haha, aja de var värt ett försök!

Efter skolan skulle jag till vårdcentralen för ett läkarbesök (som jag har skrivit om tidigare att jag inte mådde så bra)
Så nu väntar bara test-resultaten!
Fick somvanligt ligga ner när dom skulle ta blod, klarar inte av att sitta eftersom att jag bara svimmar då. Kan säga att det var äckligt nära att jag tuppade av t.o.m när jag låg där i sängen!? Helt sjukt. Aja, jag kom iväg på benen sen igen. Förut så tuppade jag av helt i korridoren men som tur var så slapp jag de idag!

Ska nu dra iväg på en promenad med mamma. Är inte taggad på den här veckan alltså, det är fööööör mycket i skolan! stress, ångest, och ännu mer stress! -.-

3 kommentarer:

tilda sa...

sv: tack detsamma!!

Bea sa...

Krya! usch inte kul med blodprov..En gång så stack dom mej 6 gånger.. inge kul..
Här får du en *kram* Och hoppas att du mår bättre :) <3

Rebecka Eklund sa...

Nej det är aldrig kul, men vissa saker måste göras!
Tack, det värmer! :) Saknar dig!!<3