fredag 3 februari 2012

Fredan snart slut, så nu drar jag ut!

Har varit en ganska så vanlig seg dag i skolan idag. Börjar verkligen bli trött på våla skola nu efter snart 4 år på högstadiet! Har en hel hög här hemma med läxor, prov och redovisningar på mitt skrivbord...

Aja, äntligen har underbara fredagskällen kommit!
Åker med Maja iväg till tonår i tärnsjö och träffar lite gott folk där! :) Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog bra :D

När jag kom hem från skolan idag så bakade jag kladdkaka med krossad choklad i, låter gott va? ;) Den ska jag spara tills imorgonkväll när gladiatorerna drar igång!
Sen gjorde jag tigerkaka också. Den blev lika lyckad den med!

Och sen har jag fixat naglarna på mig också, jag hatar verkligen att fixa naglarna. Varför gör man de igentligen? Ingen tänker väl på ens naglar?

Men jag gjorde så att jag målade med ett vanligt genomskinligt nagellack och sen doppade jag de vita nagelbandet i en glitterburk så att bandet blir glittrigt :D
Sen målar man bara med en gemonskinlig (top coat) över igen så att de håller längre.



Inga kommentarer: