tisdag 7 februari 2012

Alla dessa'' kopiera detta om...''!

''Snart är det alla hjärtansdag, kopiera detta om du är forever alone'' blablablaaaa...!!
Blir galen på alla sånna statusar, okej det är inget fel med dom. Men herregud, få ingen panik över att du inte ha någon flickvän/pojkvän över alla hjärtans dag?

Om jag skulle skriva en sån status så skulle den se ut ungefär så här:
''Snart är det alla hjärtans dag, kopiera detta om du är singel & fri och kan göra vad du vill! :D''
***

Åkte till skolan idag i 1,5 h och skrev nationella i svenska. Det gick väl... bra.
Jag trodde man skulle ha 2 h på sig och sen efter 1 h + 10 min så säger läraren: ''nu är det tio min kvar!''
PANIK! Men det gick :) Bara det att jag inte hann läsa igenom det och så slarvsvarade jag på ett par frågor. But that's life!
Sen åkte jag hem direkt efter, är ju sjuk fortfarande och jag blir galen på de.
Jag vill ut, träffa vänner och träna! Man blir ju galen av att bara sitta här hemma!

Nu ska jag gå och fixa lite grejor! kanske slänger in ett inlägg senare med lite nyshoppat sen i helgen.
Puss häj!
Ibland måste man få vara lite oseriös...
Bilden är från sommarn 2010, vi skulle springa en hemsk hinderbana med allt från bildäck och olja till sockerbitar i vetemjöl! :D

Inga kommentarer: