söndag 26 februari 2012

Livet e gött, världen är stor. Här sitter vi, jag å min bror.

Den här Söndagen har varit och kommer bli riktigt bra!
Började morgonen med en blåbärs smoothie och sen kunde jag inte låta bli att stoppa i mig 2 chokladbollar höhö.. men som tur var så klarade min mage av de utan att få några IBS skov!

Sen tog jag på mig träningskläderna och sprang mot tegelbacken. Måste säga att det är ett perfekt ställe att öva små intervaller på + bra träd finns det också! Perfekt medelsvår löparterräng en aning närmare vibyhuset också.
Det är ju bra att passa på att springa där nu innan ormarna dyker upp ;P

Känns som att jag bara skrivit om träning den sista tiden.
Kan berätta att jag ska ut och övningsköra nu med mor min! Tycker lite synd om henne, för jag vet att mitt tålamod inte kommer hålla, jag kommer bara vilja gasa och köra!

Inga kommentarer: