fredag 2 mars 2012

Tekniska problem?

Nu är det så här: det går inte att skriva inlägg på min dator till bloggen och jag fattar verkligen inte varför. Har varit så i 3-4 dagar nu och jag blir gaaaaalen!!
Sitter just nu vid familjen ''gemensamma'' dator och ja det är väl inte så mycket bättre de. Men jag kan iaf skriva inlägg här konstigt nog?
Problemet är att den stänger av sig själv automatiskt typ var 5:e minut så jag antar att det får bli blekt med inlägg på ett tag.

Det är också förklaringen till att det dyker upp helt tomma inlägg ibland osv.

Jobbar på att försöka lösa problemet och börja blogga från min dator igen så fort som möjligt (haha! jag vet att jag låter som en telefonförsäljare nu) 
Ni får inte tro att jag är nån oteknisk gammal gumma heller, jag vet vad jag gör och jag kan rätt mycket inom det här ämnet (inte för att skryta, men ändå)  



Inga kommentarer: