onsdag 29 februari 2012

R.I.P

Åh, jobbig skottdag! Kändes som att jag inte sov nånting inatt. 
Dom flesta av er har kanske sett bilden & texten på fb om Sixten? Var ju tvungen att avliva den stackarn idag... 
Han hade en stor cancertumör mitt på magen, starr och var helt uttorkad pga njurarna som inte funka som dom ska så det var skönt för honom att få somna in.
Det slutade med att både mamma och jag åkte hem med fällande tårar i bilen.

För 3 år sen kom du till mig, du var min ängel vid perioden då jag mådde som sämst.Idag är jag frisk, men nu var det tyvärr din tur att lämna mig istället.
Vila I Frid Sixten ♥

5 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Tycker synd om dej Becka :(
Vila i frid kära Sixten <3

Anonym sa...

aloha rehbecka.blogspot.com owner found your blog via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best backlinks Take care. Jason

Bea sa...

Sv: Rip :( <3

tack för uppmuntran du skrev i min blogg :) <3

Anonym sa...

nous atterrâmes franco car vasoconstricteur http://arkicho.tumblr.com

Anonym sa...

May I ask that any one advise some blog posts on this thread subject? I mean some more detailed insight... Your feedback will definitely be very appreciated.

Dietrich Huberstrauken
http://www.bloggrid.net

Thank you!