lördag 7 april 2012

Always look on the bright side of life...

Glad påsk, igen! :D Svullar ni lika mycket godis som jag gör eller? När jag var och storhandla i Uppsala i torsdags så köpte vi hem hela 3 kg godis! Hur sjukt är inte det!?! Haaha!

Annars så känner jag mig ganska hurtig idag. Man får ju värsta sockerkickarna av allt man äter!
Så jag cyklade ner till spåret idag och tog ett varv där, och cyklade sen hem igen.

Ikväll blir det förmodligen ungdomskväll i Heby. Är inte helt hundra på om jag ska dit och vad dom ska göra, men det blir nog bra oavsett vad jag väljer ^^

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra iordning kycklingsallad till alla och sen .. ah, jag får se helt enkelt!

1 kommentar:

Linzie Neon sa...

Låter som en helt underbar dag!
Och jag är likadan, när jag väl köper godis då köper jag en hel jävla massa godis, haha. <3