torsdag 5 april 2012

Hemma igen!


Jag har varit bortrest ett par dagar. Har varit hos självaste Evelina! :D Ojjojoj... vi har alltid så kul ihop! Först gick vi på stan igår + käkade en suuupergod sallad inne på ett konditori!

När vi kom hem så gick vi ut på en lång promenad. Vi skulle hämta en cykel ute vid en busshållplats ca 3 km bort. Jag skjutsade henne bakpå cykeln och det gick... bra! Haha, det var nått fel på cykelkedjan så vi hade lite panik, iaf jag. Det var ju för sjutton några enstaka cm från att vi körde rätt i diket!
Efter ett tag brände det allt för mycket i låren så jag stannade lite emellanåt för det blev helt enkelt soppatorsk för mig. ;)

När vi kom in igen så bakade vi kladdkaka, skar upp frukt, och åt glass till de. Kan säga er att jag hade skapligt ont i magen imorse.. vi åt nämligen upp mer än halva kladdkakan HAH! + att vi åt baguetter halv 3 inatt för vi var hungriga, igen!

Men nu är jag hemma igen från allt galet, imorgon blir det påskmiddag med släkten och sen får vi se vad kvällen bjuder på! Blir antingen film (passion of the christ) hos matte & lina eller tonår i Tärnsjö somvanligt (:

1 kommentar:

Ellen Lundberg sa...

Åh va rolig ni verkar ha de :D