lördag 12 maj 2012

trololololo...

Gooodmorgon!
Jag ska snart starta denna morgon med en härlig frukost, fräsha upp mig och sen ta tag i dagen.
Blir en sväng ner till affären med morsan, en promenad eller löprunda på de och sen hem.

Lena och kusinerna kommer hit i eftermiddag för att baka pizza tillsammans och umgås lite :)
Sen vet jag inte vad jag mer ska säga om dagen satt.. ja.

Ska försöka lägga in lite inlägg då och då under dagen om jag inte har annat för mig.
Trevlig lördag på er :)

Foto från härom veckan, spexfoto i skolan! ;) (tema bönder & bratz)

4 kommentarer:

Jessika sa...

Så himla snygga vi är xD hahah

Ellen Lundberg sa...

Coolingar :D

Anonym sa...

Vilka snyggingar !
- saknar dej syster ! Vi måste ses snart :) <3
// eve

Rebecka Eklund sa...

eve: Jaa vi måste ses nu ju!:) Saknar dig massor <3