onsdag 18 juli 2012

A new me is on the way !

Nu HAR jag bestämt mig för att bli bra. Och jag är på god väg även om det kommer ta kanske månader innan min medicin hinner börja verka. Vissa dagar vill jag bara ligga i sängen och stirra i taket medans andra är bättre.
Hursomhelst så har både mamma och jag har suttit vid datorn och beställt hem en massa vitaminer och kosttillskott nu. Bland annat silica för håret.

Sen har jag pratat med min frisör om allt det här. Och jag har bestämt mig för att sätta i nån typ av löshår till skolstarten. Då menar jag inte att jag vill ha ''hår-till-rumpan-fjortis-style'' utan det ska se naturligt tjockare och friskare ut helt enkelt.
Samtidigt som jag fixar det så ska jag tona håret mörkbrunt (jag kommer ta den risken även om det kan bli värre).

Blodprover kommer att tas ända tills allt blir bättre igen antar jag. Jag har aldrig nånsin tagit så många blodprover som jag gjort detta år, haha! Tur att man vänjer sig. Förut var jag livrädd för nålar ;)

Jag är stark och ska ta mig igenom det här!


1 kommentar:

Lena sa...

Du ÄR stark och KOMMER ta dig igenom det här!!!