måndag 16 juli 2012

Suttit här en halvtimme nu och skrivit en lååång sida om exakt hur jag mår nu. Sen kom jag på att det inte är nån idé att lägga ut det här.
Det leder alltid till en massa missförstånd och telefonsamtal till min egna mamma som sen går ut över mig och så fortsätter det.

Kan berätta att jag inte mår så bra just nu som säkert flera redan förstår. Och det är ju helt naturligt?
Jag är jätteglad över dom vänner jag har som verkligen förstår och stöttar mig igenom det här. <3 Men samtidigt finns det många som inte har en aning om hur det är att vara i min situation just nu.

Min kropp tillverkar inte den mängd hormoner som behövs och det kommer ta lång tid innan min medicin börjar hjälpa. Bara att härda ut!

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag känner att jag inte har lust för att blogga just nu heller satt...

3 kommentarer:

Lena sa...

Kramar till dig Becka!!! Vet ju inte heller så mycket om detta men lova att du hittar några vänner som du kan prata ut hos.... Trötthet osv kan man ju inte prata ut om kanske men låt inte allt det andra knaga i dig.... Lyssna till din kropp även om det innebär att du inte kan träffa vänner ibland.... All positiv energi skickas till dig!!!! =)

Anonym sa...

Hoppas att du börjar må bättre snart!
Älskar dig syster och jag finns alltid för dig <3

/eve

Rebecka Eklund sa...

Tack hörni, puss! <3